piątek, 29 lipca 2011

Tak więc 29 Lipiec.

Spałam u cioci . Musiałam wstać o 7 i iść do domu popilnowac na godzine Michła bo mama z Adamem musieli sprawy pozałatwiać.
Około 12 zjadłam obiadd xdd 
I znów poszłam do dziewczyn ( Martyna i Magda ,ciocie )  . No i ogólnie dostałam takie zajebiaszcze spodnie bluzy itp. bo na nie za małe itd.  ; ) Siedzieliśmy , graliśmy w pokera takiego z żetonami , Kochammm to !: DDoglądalismy wieczorami filmy itd. bo ja 3 noce z rzędu u nich spałam ^^  
Dzisiaj do domu wróciłam o 19 .  Poszłam na dwór i wróciłam po  20 . bo  zaczeło padać bardzo . wróciłam zmarznieta i mokra i na kompa wlazłam z końcu teraz jest 22 : 59  ; ] i  siedze na kompie i na gg z Sandrą gadam ; ]] 
Przez te kilka dni byłam jeszcze na mieście z Klaudią kupiłam sobie koszule i dresy takie ale one są jak legginsy . i bransoletkę i kredkę do oczu ; ] Może foty dodam. zobaczę czy mi sie będzie chciało zaraz robić ^^
miałam dzisiaj iśc na noc do Klaudi z Olą J. ale nie wypał ; < 
miała Klaudia iśc jutro do mnie na noc ale nie wypał ; <  może jeszcze mamę na mówię .
Jutro dostaję Lukę na dwa dni i idę z nia cały dzień na podwórko < 3
Mmmmm jutro może bd miała gg w fonie :D ale ja ciągle o tym zapominam ^^
Musze sobie jeszcze spodnie kupić jakieś i bluze jeszcze jakąś i sweterek rozpinany . no i trampki takie troszkę wyższe < 3
Dzisiaj zanim poszłam do dziewczyn pojechałam z Adamem i michałem i królikiem do wetrynarz i zaszczepiłam go i odrobaczyłam i pociagneła mi baba 30 zł ; dd. Jak nie dstane w sierpniu kieszonkowych to sie załamie.  ale chyba dostane to wtedy na ciuchy bęędziee i kosmetyki< 3
Już do kupienia zostały mi tylko ksiązki językowe ale to we wrześniu ; ]] .
dodalam fotoska na fb : D 
i zrobiłam moich zakupów więc wam pokaże : P 
W pn jak z Nadią do Martyny pojadę to narobimy tone fot  , !!!!!!
 
Butik - %% 10 zł.


 
takie serducho mam na dresach . jest w motywie kwiatowym .
Reserved 29. 90 .zł


 
Essence . ok. 10 zł

 
Butik - %% 35 zł .


To na tyle chyba na razie , jutro postaram się dodać notkę . paaaaaaaaaaaaaaa  < 3

1 komentarz: