wtorek, 26 lipca 2011

Kocham was < 33

aaaa .! tak więc wczoraj spałam u cioci  ; )
Ale z anim to spotkałam się z Klaudią i chodziłyamy po miescie i kupowalam rzeczy do sql ;d eszce tlyko spodenki na wf musze kupić ;d Mmmm kupilam sobie takie zjaebiaszcze tenisówki < 33 , tusz do rzęs , zeszyty itp i łańcuszek a no i bluzkę . ; **  Nomm i chodziłam z Klaudia 7 godzin <lol2>  Potem poszłam do NETTO po popcorn i poszłamm do moich cioć i ciapka ( mojej świętej pamięci babci , drugi mąż ) i jeszcze był Martyny (  starszej cioci ) chłopak . Oglądaliśmy filmy do 3 w nocy .
Wstałam o 12  i szok ?! wystraszyłam się że zpasałąm na spotkanie z Martynką ( nie moją ciocią ) ale okazało  się że byłyśmy na  13 umówione więc syzbko się ubrałam uczesałam i umyłam i do domuku poszłam , przebrałam się i pod gim się spotkałysmy : ) Chodziłysmy po mieście , parku itp , zjadłyśmy lody i poszłyśmy do mnie , potem znów na spacerek i odprowadziłam ją na przystanek ( Ona mieszka kolo mojej babci , daleko ode mnie ) i poszłam do cić i ciapka . potem przyszłam do domu i na kkompa wejszłaam< 3
Piszę teraz na gg z :

Sandrą < 333
Olą ; ]
Kubą ; dd
Judytą ; *
i Natalą ; *
Sandraa słońce nie smuć się .!  napewno znajdziesz jakieś zajęcie ;<

Jutro nie będzie posta bocały dzień będę z klaudi.a na mieście a potem na noc na seans filmowy do cioć :):)
_______________________________
Mmmm . 1 sierpień z Martyną i Nadią ! < 3333333333333 Już sie nie mogę doczekać . !
oo 30 lipca Zuzia wracaaa < 33




w sobote będę pilnowała pieska moejj babci ( Luki )  na dwa dni < 33333 ( york) i we wrześniu jeszcze będę miała go na 10 dni <3
za dwa tygodnie jadę do Szczecina na ponad tydzień .!  będzie bosko < 33
Oto foty z moich zakupów :
do następnego posta < 3

3 komentarze:

  1. Fajny blog.

    zapraszamy do nas fashion-ache.blogspot.com


    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję .

    Dzięki . zaraz lukne i dodam się do obs i licze na to samo .

    OdpowiedzUsuń