piątek, 8 lipca 2011

; - )

Ojj sorki że nie pisałam ale jakoś nie było kiedy dzisiaj ; **
więc po kolei dzisiaj posiedziałam troszkę w domu a potem z mama na spacer i Michałkiem poszłam . Kiedy już wraacałyśmy do domku i wchodziłyśmy do klatki spotkałyśmy moją ciocię( ma około 21 lat ) i tak jakoś wyszło że poszłyśmy do niej .Było szuperr < 333O 19 moja mama już chciała iść do domku ale ja chciałam  zostać więc poszłam z mamą ,. pomogłam z michała kąpielą i wróciłam jeszcze do cioci a tak wg to tam mieszka jeszzce jej siostra ( 17 lat ) i był akurat tej drugiej chłopak potem 4 znajomych jeszcze była :  ) Wg tak faaajnie ; **Te dwie ciotki too sa córki mojej świtej pamięci babci ; ******* [*] A no im  jak wracałyśmy z miasta to zaszłyśmy z mamą do lumpa i kupiłam sobie strój kąpielowy ^ ^  Jak poszłam wtedy jeszce raz do cioci to zostawiłam królika latającego po pokoju xdd  Num do domku od cioci wróciłam o 22 : *** CDiocia z koleżanką mnie odprowadziła < 33 wg tam  u nich zawsze taka pompaaa ; **
Ejja kończę bo jest 23 :12 a ja jutro o 7 musze wstać bo o 8 jedziemy nad morze  : | nie wiem jak ja wstanę xdd dlatego kończe bo jeszcze muszę sobie paznokcie pomalować , no to dobranoccc ; ********
 ( u Oli , boiskoo gdzieś w lesie ; * )
( idzieeeeeeeeeeemy ; *** Gwda  )
Do następnego ;*******

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz