poniedziałek, 4 lipca 2011

O mnie .

Ponownie Witam ; ) 
Mam na imię kaja mam 13 lat i idę do 1 klasy gimnazjum : ) Urodzinki obchodzę 10 kwietnia ; ]   jutro okaże się czy dostałam się do klasy przyrodniczo -matematycznej !!! już się nie mogę doczekać , troszkę się boję że się nie dostanę ; ( 
Miałam dwie przyjaciólki Olę i Zuzię jednak niedawno je straciłam .. długa historia , ale jakoś sobię radzę , zamierzamy nadal się spotykać i wg ale już nie jako przyjaciółki ; ] 
ostatnio zaczęłam spotykać się z Nadzianą . Na spacerki chodzimy i wg : ) 
Zdjęcie nasze we trzy :
 
Mam chomiczka i króliczka
Chomik - Marian 


Królik - Funiek ( mam go od kilku dni)
O ! teraz się skapnęłam że jutro mija tydzień od kiedy mam Fuńka ! xdd.  
Marianek ma pewnie z ponad rook tak mi się wydaje bo jest duży i wg xdd 
A Funiek ma troszkę ponad 2 miesiące.
Uwielbiam grać w siatkówkę , pływać , pływać na nartach wodnych , rysować , robić zdjęcia ( od niedawna) i oczywiście zakupy . :)) 

Kilka moich dzisiejszych fotografii :


 ( zdjęcia wykonywane zwyczajną cyfrówką ) .
 
Kilka moich zdjęć :
 Z jakiejś starej nocki z Olą .

 
Wypad z Olą na plac zabaw ^^

 Sylwester u Zuzi ;**
 
Spacer z Zuzią ; *
W autobusie z Klaudią ( w najbliższym czasie dodam jakies nasza fotki bo sesję zrobimy ^^ ) 


No to chyba zdjęć wystarczy ; ]  może w środe jakieś dodam bo z Zuzią się spotkam  i chciałabym iść na jakąś sesję ;] Hmm może z Zuzią jeszcze przyjaźń się uda ^ ^ Było by bosko ; ** I wg już się przyzwyczaiłam że się umawia z Olą więc gitt ;** Mam nadzieję że Zuzia jeszcze chce przyjaźni ^^
Okk jeszcze dzisiaj dodam posta o tym co robiłam dzisiaj i wg ;* 
Koończe baii :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz