środa, 6 lipca 2011

:)

Witam !
Jest 12:46 siedze sobię i patrze na blogi modowe ^^ jak j zazdroszczę tym szafiarką ! one tyle ciuchów mają .!! szkoda że u mnie w mieście nie ma Hm i bershki bo są mega przeceny i  boskie ciuszki :|
Wstałam dzisiaj jakoś o  10 : 35 xdd .

Pisałam z Natalka , Kubą i Nadią na gg ; *** Ale już wszyscy poszli :|
O 14  idę z Klaudią na rowery . Pojedziemy do zoologicznego po kostkę wapienną dla Fuńka bo on strasznie zgrzyta zębami i się martwie : | : (
Po 16 jadę z Fuńkiem do mojej babci na noc ^ ^
Będzie sobie po ogródku kicał i wg , super będzie : )
Już jest 12 : 58 ( posta zawszę pisze z przerwami  i wg xd )
Hm,, ! zpaomniałam dodać posta<lol2> jest  już 13:28 xddd.
Jem obiad i gadam z Ewelina która bd w mojej klasie w gim na gg : )
Ej dobra  kończę  a no i nie idziemy na rowero bo sie Klaudii nie chce. xdd. Dobra to paa;  *

4 komentarze:

  1. Świetny dzień! Dziękuję, że wzięłaś udział w konkursie!!

    Ja byłam na rowerze, bo pojechałam do babci (4km), ale wracałam w czasie kiedy padał deszcz, więc teraz piję gorącą herbatę! ;D Ach, ta pogoda... ;***

    http://julka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też żałuję, że u mnie w pobliżu nie ma H&M...
    ale teraz nagle powstaną 3 galerie, a są duże szanse na takie sklepy, więc na moim blogu na pewno pojawią się jakieś markowe ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  3. dodawajcie się do obs. Pliss .!
    Julkaa zazdroszcze u mnie tez powstaje nowa galeria ale wątpię żeby HM był : (

    OdpowiedzUsuń