wtorek, 5 lipca 2011

; **

Hajj ;*** 
Dzisiaj cały dzień na spacerku z Michałkiem i Klaudia z Piotruśkiem ; ))) 
Dostałam się z Nadią do Klasy przyr-matm !!!!!! HUraaa xd a tak wg to bd tam znała kilka osób z mojej szkoły Judytę i Karolinę a reszta z 1 i nikogo nie znam : | Ale poznam .. ; ** 
Ejj ale mam humorek ^^ Oglądam jakieś blogi modowee i na gg piszę ;** 
Ale sięę cieszę że Nadia się dostała !!!!!!!!!!!! chociaż bd ją znała ;d
Num siedzem sęę i wcinam chałkę i popijam mleczkiem ; ***
Zaraz sobie na jakiś inny kolor paznokcie pomaluję bo tenn już mi się znudził .
Porobię jeszcze jakieś fotyy w dziwacznej stylizacji^^
Hmm . Nie mam o czym pisać , idę porobić zdjęcia i może jakieś dzisiejsze dodam .
( ciuchy za duże bo Olki . każda z nas ma takie zdjecie w tych ciuchach w wodzie ) :) 
Ziiiimno było jeszcze wtedyy !! :
bajj ; *****

3 komentarze:

  1. hihih fajnie, że założyłaś bloga^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wcześniej ale był taki dziwny i nowego założyłam < 33

    OdpowiedzUsuń
  3. 52 year-old Software Engineer I Courtnay Portch, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like The Golden Cage and Letterboxing. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour de France. idz teraz

    OdpowiedzUsuń