niedziela, 10 lipca 2011

weekendd < 333

Haj ; * 
Przepraszam że nie pisałam ale nie miałam dostępu do internetu .
Więć mieliśmy wyjechać o 8 nad morze ale wyjechaliśmy o 10 : ) 
Dotarliśmy o 11 : 30 ( korki były straaszne :| ) . 
Ale byliśmy krótko bo słońca nie było potem więc z plaży poszliśmy  o 15 ( kąpałam się pomimo że nie mogłam ; *** Woda była genialnaa ) Była Karolina też . !  Kąpałyśmy się razem i wg ( ona też nie mogła się kąpać xdd ) a  po 15 pojechaliśmy do forum <  33 jednak okropnie chodziło sie z Karoliną i jej mamą bo onee chciały do innych sklepów i ja też xdd i tylko na koniec jak już sama chodziłam to kupiłam w NY 8  par kolczyków (perełek ) . I potem musieliśmy iść i nie zdążyłam zajść do innych sklepów ! Jejuu były takie przeceny że to się w głowie nie mieści ,!!! a no i droga nad to morze była okropna bo siedziałam na samym końcu ( w trzecim rzędzie bo jechaliśmy busem 9 osobowym ) i rzygałam prawie całą drogę , ale powrotną siedziałam z przodu i było gitttt . Jak byłam na plaży dostałam sms od Klaudii czy przyjdę do niej na noc bo ona będzie sama . no to tak umówiłysmy się i wg o i jak wróciłam z Koszalina do domku , umyłam się itd poszłam do Klaudii to była  już 20  . Przyszłam do niej i poszłyśmy na spacer i do skllepu . W domu byłyśmy o 21 . Wg nocka była genialnaaa !! Megaaa na luzieee. !!! leżałyśmy oglądałyśmy tv , na kompie siedziałyśmy i jadłyśmy i nic więcej < lol2> Noc była strasznaa! Pako ( jej pies) miał jakąś padake i wg nie spał tylko szczekał i skakał ! Klaudia pól nocy nie przespała przez niego bo sie darła na niego ; ) ja bym go normalnie zabiłaa xdd A ja spałam bo mnie brzuch bolał : ) Rano wstałyśmy , oglądałysmy tv i ogarnęłysmy się . dd ja poszła do domkuu około 11 . Teraz jest 13 : 12 i siedzę i jem chipsyy . Zaraz przychodzi Zuzia i idziemy na spacer z Michalem a potem do mniee < 33 

Ejj kończę bo idę sie napić i wg . Bajjj ; *****

1 komentarz:

  1. Fajny blog;]
    obserwuję i liczę na to samo.
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń