niedziela, 24 lipca 2011

OMG ,!

Ale jest guuuuuuuuuut !
Więc całyd zień w domku < 3
Sprzatałam i kompp . Na gg z Nadią i Martynką przedewszystkim . Konfy itp itd.
No i oczywiście standard ... sk z Sandrą < 33
My sie z Nadią i Martyną wielbimyy < 3 szkoda że Martyna idzie do humanistycznej ; <<<<<<
1.08 Idziemu na trening chłopaków takich ; )) .
No idziemy ja Nadia i Martyna i ogólnie cały dzień naszzz. ! < 33
Tak myślmy że we wtorek może pojade do Martyny ; ]]]
Jeszcze jutro ugadamy < 3
Zaraz idę spaćć bo jutro muszę o 8:30 do michała wstać ; <<
czemu ja jestem taka bleeeeeeeeeeee ; <<<<<<< ?!?!?!?!!
kończę bo nadia chce przeczytać . a ja idę spać zarazz .
 Paaaaaaaaaaaaaaaa ; ********
Sandra słońce będzie dobrze ; ******************** Kocham Cię < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz