wtorek, 2 sierpnia 2011

Zawieszam .

... bloga xdd . Na czas nieokreślony .
przez te kilka dni co mnie nie było no to spotykałam się głównie z Klaudią.. któregoś dnia u mnie spala. a Dzisiaj cały dzień z mamą w pracy siedziałam a  potem poszliśmy na cmentarz i do mojej prababci zaszliśmy   : )jak wrócilismy poszłam po Kebaba , zjedliśmy i zaczęłiśmy grać w MONOPOL .! wygrałam łii xd
ok. 23 weszłam na gg i musiałam pomóc Sandrze . jejku jak ja chcę być teraz przy Tobie .!!!!!!!!!!!!!!!!!
mam nadzieję że tak będzie Ci lepiej ; *************************************
ok no to do następnej notki .. kiedyś  ; ***************************************
Sandra Kocham Cię!
Pozderki dla :
Martyny , Klaudii , Nadii i Sandry ; *******************************************

1 komentarz:

  1. Juuuuuuż jest dooooobrze. ; ****** <3<3

    Dziękuuuuuuuuuuuje <3<3 ; *****

    Kocham Cię MIŚKU <3

    OdpowiedzUsuń