czwartek, 7 lipca 2011

;*

Elooo  wczoraj jak wiecie pojechałam do babci i wróciłam dzisiaj o 18 :)
Dostałam dwie pary tenisówek takich fajnych < 33
Ale królik na trawie miał radoche !! a jak go do klatki wkładałam to szału dostawał<lol2>
Ejj właśnie się umyłam i spłukałam włosy i mam rude !! Jak wyschną zobaczę pradziwy kolor ^^ 
Oby wyszedł superr !! 
Hmmm piszę na gg z Zuzią i Kubą i jego kuzynką <lol2> ( będę w gim z nią w klasie ; * ) ! : ) 
Gadam z Zuzią o kinie . bo na premierę Harrego chcemy iśc i tak myślimy jak to zrobić żeby iśc na premierę czyl i o 00:01 <lol2> 
Możę tego dnia jakąś nockę by zrobić ? : D Zaraz obgadamy < 33
W sbt jadę nad morze !! Niby super fajnie ale poza jednym szczególikiem .. nie będe mogła się kąpać .. bo no wiecie babckie sprawy ^^ . ja to zawszee trafie ; // Ale kit poopalam się chociaż troszkę . A w niedzielę jade do babci bo przyjeżdża Czaplinek i Szczcecin ( Z Czaplinka : ciocia , wujek , ciocia , Michaś mały , cioocia , kuzyn , kuzynka ze Szczecina Ciocia i Kuzynka mała ) nom i wszyscy do mojej babci przyjeżdżają .! ale chaos będzie przez te dzieciaki )
Włosy mi zaczynają wysychac i kolorek wychodzi jasny<hura> taki właśnie chciałam . Zbaczymy na koniec co będzie ; * 
Zaraz zrzucę na kompa fotki i jakieś dodam z pobytu u babci ^ ^ 
Niedobrze mi jest od bobu : ( za dużo zjadłam : | 
 Ejj nie mam już o czym pisac ! :( 
Ejj xdd nie chce mi się zrzucać fott. ! Dodam jakieś stare a dzisiejsze dodam kiedy indziej ; **
 
Ze spaceru z Klaudią . tam po prawej płyną jakimś kajakiem czy coś i jednego gościa  wywalili i musiał za tym kajakiem płynąć sam <lol2> 

 
ognisko klasowe. na hamaku z Olą .

 
Hahaaa. jakie mordki ; ** Szczególnie moja <lol2>

 
marian ; *** 

 
Kiss z Olą na nocce 

Nocka u Oli . Spacerek ; ** 
I see you ; *
Ps * jestem ruuuda !  taki jasny rudy ^^ Jutro może foty dodam bo się może na jakąś sesje pójdzie ; *** 
Dobra kończę Baj !!
Ejj chciałabym wiedzieć  ile osób czyta bloga więc nawet jeśli nie masz  konta na bloggerze to wex napisz jako Anonim : ja , albo imię podaj ! To dla mnie ważne . pozdrawiam ;**

1 komentarz: