czwartek, 7 lipca 2011

Mów Mi Ruda bejbee ;*** Post dla Sandry ; ****

Jejuuu ale mam humorekk ! Wszystko się układa boo :
Dostałam kieszaonkowe ( myślałam żee nie dostanę bo  mój ziadek stracił prace ponieważ likwidują jego firmę )
Zaszczepię króliczka na dwie choroby od razu ; **
Idę na noc do Zuzi 15.07 i idziemy do kina od razu w 4 (ja Zuzia Kuba Michał )
Jestem Rudzielcem ( możesz mówić na mnie Ruda) ; ****
Jutro idę na miasto z mamą ; ***
Ejjjj mam ważną rzecz do zakomunikowania  : Sandruśś jesteś pięknaa. !! a najpiękniejsza masz oczka.!! Nie słuchaj tego drania co się nie zna < 3333333333333
Haha ale pompa w pewnej chwili Adam przyychodzi o pokoju i mówi : weź tego zwierzaka swojego z kuchni xd a ja szok !! Któregoś razu jak wychdoziłam z  pokoju musiał wyjść szybko i po domu biegał aż do kuchni dotarł gdzie był mój ojczym i moja mama <lol2> !
Jutro okaże się czyy moja mama dostała prac na poczciee takiej dużej przy okienku<lol2> Trzymajcie kciukii!!
jutro muszę sobie kupić jakiś lakier nowy  ;**
Musze te moje 150 zł z kiieszonkowego + 30 zł moje które mam rozsądnie wydać  no i troszkę zostawić
____________________________________________________________________
A właśnie Sandra to super osoba którą poznałam przez internet. jest piękna i baardzo miła ;* niestety mieszkamy bardzo daleko od siebie i niem możemy się poznać w rl . ;( ale utrzymujemy kontakty poprzez gg ;** Zawsze mi poprawi humorek i pomoże !!! ; *********
Fotki w piżamie specjalnie żeby pokazać wam włoskii ; **
Okk to kończę  jest 23:58 .
paaaaaaaaaaaa ; **************

4 komentarze: