sobota, 16 lipca 2011

; ****

Ejj . Przepraszam że nic nie pisałam ale nie miałam ochoty tracić wakacji przed kompem ; )
14-15 . Zuzia  u mnie spała i wtedy własnie poszłyśmy do kina. Film był przeboskiiiiiiiiiii .!!!!!!!< 3333333
Dzisiaj będę oglądała Pamiętniki Wampirów ( już się uzależniłam ^^ ) , tylko najpierw muszę do Zuzi po nie skoczyć bo na necie głupio się ogląda ; <
Wczoraj wieczorkime sobie rysowałaaam . Muszę bardziej się w tym rozwijac bo to kocham<lol2>
Teraz gadam na gg z Sandrąąą< 333
Może jeszcze dzisiaj pójdę z Nadzianą na spacerek ^^
Nie wiem właśnie co lepsze.  ; <<
Muszę któregoś dnia od Kuby te gry pożyczyć. !! Kuba przypomnij mi potem ^^ !!
Oglądam teraz Lemoniada gada < lol2>
Muszę zdecydowac co dzisiaj robić , nie mam pojęciaa ; ( Bo jak patrzęę na to słoneczko za oknem ... ; * Może na plażę dzisiaj pójdę !! Zaraz się popytam
ejj dobra kończę , Bajjjj  ;********************************

1 komentarz:

  1. Haha, miłego seansu. ; *
    Tak gadamy o bardzo ważnych rzeczach typu malowania paznokci. xd <33

    OdpowiedzUsuń