poniedziałek, 4 lipca 2011

I love my glasses . ; *

 
Fioletowy mój , niebieski Oli ; )
Jeśli chodzi o tytuł posta to nie wiem czemu taki < lol2> 
A tak wg . to hejj ;* 
Niedawno zauważyłam że daty z mojego aparatu są złe więc nie patrzcie na nie ; ] 

Hmm opiszę w skrócie dzisiejszy dzień . 
Poszłam z Klaudią i jej kuzynem na spacerek . bardzo długo chodziłyśmy . Nogi nam wypadały wiecie z kąd ; ) 
Potem poszłyśmy do niej i na dwór i wg cały dzień z Klaudią xdd.  a wieczorkiem na komputerze siedziałam .
Jutro muszę iść na spacer z moim braciszkiem ( Michałek ma prawie 9 miesięcy) . Pójdę z Klaudią bo ona weźmie Piotrusia ( kuzyna ) . Num a potem nie wiem co będę robiła : ) . mam nadzieję że środowe spotkanie z Zuzią się uda : ) Chociaż skoro pisały na gg dziewczyny ( Ola i Zuzia) że jak w poprzednim poście napisałam że się spotkamy to Ola napisała : wy się w śr.  spotykacie :O no a to Zuzia dyktowała no to może ona nie chce  i dlatego się zdziwiła że tak napisałam  xdd  Ale podobno chce się ze mną spotykać więc gitaraa ; ** 
Piszę teraz na gg z Kubą jest  22 po północy xdd . Idę zaraz spać bo mam dosyc tego nocnego chodzenia spać .!  15 lipca chyba idziemy z Zuzią i Kubą do kina na premierę Harrego tylko że jest 1 po północy i nie wiem czy moi  rodzice się zgodzą <lol2> Mam nadzieję że pójdziemy !!! : )
Ejj zapomniałam dodać że kocham malować paznokcie!! < 33
Dobra kończę bo nie mam już o czym pisać i idę zaraz spać. !
Paaa ;*** 
Do następnego < 33 

2 komentarze:

  1. super zegarki ;)

    http://pani-dod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję , dodam się do obs twojego ale ty dodaj się do tego , ok ?

    OdpowiedzUsuń