wtorek, 12 lipca 2011

Jezioroo

Eloo . Nocka była super! : ) nic nie robiłyśmy poza malowaniem paznokci oglądaniem filmu i Pamiętników Wamiprów i gadanie ; ))  Po nocce kiedy wrciłam do domu od razu pojechaliśmy na spore do takiego domku znajomych i tam jest nad jeziorkiem. więc pomimo nie zbyt pięknej pogody kąpałam się bo woda była idealna.
niestety nie było Karoliny bo wyjechała na obóz ^^
Był Piotrek ( taki jakby kuzyn xd) i jego kumpel z klasy . ( oni sa o rok ode mnie młodsi) no i sie w chowanego bawiliśmy i wg xdd Fajnie było ; )
potem wróciłam do domu i coś tam proobiłam ( nie wnikajmy xd. ) I weszłam na kompa . Pogadałam z Zuzią i Sandruśkąą. !
A właśnie!  Sandraa. dziękuję że mi dzisiaj pomogłaś < 3333333333 Można na Ciebie liczyć ;*
Potem o 23 zaczęłam pisac z Kuba i pisaliśmy do teraz czyli do 1 : 025 xd.
Posta szybko spróbuję napisac bo muszę iść spać : )
Jutro idę na miastoo na zakupyy : )
Mmm za dwa dni kinoooooooooooo ! < 33
ejj kończę bo na serio chcę iść spać , Bajjj ,
jest 1:44 : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz