środa, 31 sierpnia 2011

wyzwanie♥

zaczn normalnie : D
Wytłumaczę o co chodzi z tytułem dzisiejszego posta : D
Więc.. mam wyzwanie napisać do co dzisiaj przeżyłam i to co czuję po poetycku ( pomysł  od Zuzi ) <3
Tak więc zaczynam : D
Wersja A.
____________________________________________
Tak . Jutro jest ten dzień . 1 września . Cieszę się - nie . Płaczę - nie . Sama nie wiem jakie są moje uczucia. Jednocześnie czuję się zajebiście bo końcówka dnia czyli od godziny 17 . Ale z drugiej strony zajebiście boję się gimnazjum , nowi ludzie szkoła nauczyciele , przedmioty . Boję się że będą mnie tam '' tyrać '' i nie będę lubiana .Ale jednocześnie cieszę się że w końcu poznam kogoś nowego . Moje uczucia są cholernie pomieszane.
Bądźcie dobrej myśli . Paa <3
____________________________________________
Wersja B. Moja wersja <3
Siemaaaaa : D
Tak więc rano byłam u ciotekk bo spałam u nich < 33 o 14 poszłam do domku przebrałam się i do mamy pracy . siedziałam do 17 i potem umówiona bylam z Olą Zuzia Olą i Klaudią no i się spotkałyśmy .
byłolo bardzo fajnie . do domku przyszła grubo po 8 : D umówiłam się że jutro po mnie przyjdzie Klaudia i Ola J. o 9 : 50 . mama mnie budzi o 8:30 : D
Musze sobię koszulę wyprasować ale chyba zrobię to jutro rano . i muszę pomalować chyba paznokcie na jakiś inny kolor bo nie chcę żeby się sapali w pierwszy dzień :D
Piszę na Gg z Zuzią Olą , Olą , Moniką , Izą , Sandrą i Nadią< 3 nie ogarniam ich <lol2>
Mój królik ma napad jakiś xdd. Biega ciągle po pokoju jak szalony <3
idę zaraz się umyć żeby z głowy było ; ]]
Dobra kończę bo tu już sapią żebym dodała posta. !
______________________
A teraz uwaga uwaga .!  Polecam bloga Zuzi .! Oto link  : http://www.xoxo-zyla.blogspot.com/ dodawajcie się do obserwatorów. !

Kończę paaaaaaaaaa <33
trzymajcie za mnie kciuki jutro ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz