środa, 24 sierpnia 2011

< 3

Siemaaaaaaaaaa.
wczoraj z Nadią było boskooo < 333
miasto potem do mnie i wogólee ; ***
Dzisiaj troszkę nudno , byłam u mamy w pracy potem na spacerku z bratem i mamą :  )
Jutro z Nadią ; ******* Miałyśmy jeszcze z Martynką , ale kare maa < 3
w piątek miałam się z Zuzią spotkac ale chyba będzie wtedy z Olą  . tudno : D : D
Coś innego wymyśle ; *
Oglądam prosto w sercee < 33
Zaraz będę malowała paznokcie : D
codziennie praktycznie teraz maluję na taki kolor żeby pasował do jutrzejszego stroju bo zwykle maluję wieczorami ; )
teraz jest 21 : 33  : d
dzisiaj koleżanka sprawdziła i rozpoczęcie mam na 10 ; )
już jest 22:17
ja zawsze psoty z takimi przerwami  pisze .
jest 22 : 36 . dobra dodaje bo nie skończę nigdy , baiii ; *****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz