poniedziałek, 22 sierpnia 2011

22 sierpnia 2011 rok .

Dzisiaj o 14 spotkałam się z martynką , było bosko  < 33
Kilka fotek nawet zrobiłyśmy , byłyśmy na lodach i wg  ; *
Potem przychodzę do domu i bach klawiatura dotykowa nie działa ; /////
Poojechałam z Adamem do mamy pracy bo z tamtąd jechaliśmy na cmentarz do babci , pradziadka i Adama taty . Po cmentarzu miałam iśc do dziewczyn ( Madzisławy xd i Martyny ) ale Madzisława wyszła jednak i jutro idę do nich ; ]
Wczoraj leniuchowałam cały dzień w domku , do 2:30 ogłądałam Top model a dzisiaj dokończyłam 3 ostatnie odcinki <3
A teraz oglądam Prosto w serce i maluję paznokcie a no i z kamilą i Sandrą gadam na Gadu - Gadu : D

Jutro spotykam się z Nadią ; **

Wrzucę kilka fotek i zbijam , papa do następnego ;  *
 Nocka z Zuzią ; )
 
Nocka z Zuzią xdd 

 
Nocka z Zuzią ; * 

 
taka tam sobie pizza . któregoś dnia byłam z Karolą Judytą i Nadią <33 

 
Nie ogarniam tej miny <lol2>

 
''w jeleniu'' Ośrodek Zuzi taty :d Polecam : D

 
xdd , ogólnie było ciemno bo noc ale lampa w aparacie ; ]

 
Początki :D 

 
jakie twarze xdd , miałyśmy dwd przenośne w namiocie łóżka i wg więc było super : D 

 
taki tam sobie namiot : ) i Zuzia .. <lol2>
a no i zapomniałam dodać że coś tam zrobiłam i fon działa ; ***

3 komentarze: